!

Fyll i det här fältet.

Hämtar...

MENY

SÖK

Felanmälan

Brf Solrosen har avtal med Storholmen Förvaltning AB beträffande den tekniska förvaltningen. Uppdraget innefattar allt som rör den dagliga driften och underhåll av brf Solrosen. I detta ingår bland annat skötsel av gården, underhåll, städning i trapphus och andra allmänna utrymmen, hantering av sopor, felanmälan samt fastighetsskötare.

Om något fel eller problem har uppstått ska detta alltid anmälas till Storholmens felanmälan. Uppge alltid VEM som anmäler med namn och telefonnummer, VAD som är fel och VAR felet är. Är det efter kontorstid ringer du till jourservice.

Observera
Journumret får ENDAST brukas om något är AKUT!
Varje utryckning från jourservice debiteras föreningen. En uttryckning för åtgärdande av mindre fel eller fel av icke akut karaktär, debiteras den som anmält felet.

 

Kundtjänst Storholmen förvaltning AB

Felanmälan, vardagar 07.00-21.00                0771-786 746
Jour, kväll & helg efter 21.00                         

Eller så felanmäler du på sidan https://www.storholmen.se dygnet runt.
 

Specifika leverantörer

Fel på hiss, I.T.K.AB                                     08-564 350 00
Fel på vitvaror (kyl, spis och dyl), B/S/H        08-734 12 00
Fel på TV, telefoni, IT, Telia. Kundtjänst          020-755 766
                                          Support             020-240 250

 

Styrelsen, Brf Solrosen 1
Information kring Brf Solrosen 1                    0722-00 78 38
                                                                  info@brfsolrosen1.se

 

För mer information, se under flik 9 i Bostadspärmen.